Välkomna till min nya blogg!

1 Nov

Jag har valt att fortsätta blogga här på WP och lämnar Bloggagratis (http://angelwings.bloggagratis.se) . Här finns så många fler möjligheter (som jag ännu inte har utforskat helt) för att göra sidan snyggare, så jag kommer väl ”leka” lite ett tag framöver för att hitta det jag vill ha. Från och med den 1 november 2008 så hittar ni mig här istället.

Kramar Angel

4 svar to “Välkomna till min nya blogg!”

  1. Sus i dus i desperat träning! november 2, 2008 den 9:21 f m #

    Men oj så fint det var här! Hoppas att du kommer att trivas i din nya boning!

    Jag har nyss vinkat i väg mina 5 åringar som skulle till grannen på kalas!

    Kram Sus

  2. Lotta november 2, 2008 den 11:22 f m #

    hej på dig! Det tog inte lång tid tills dess att du också hoppas över till wordpress.

    Ska nu följa dig här istället – får helt enkelt ta och ändra länken från min sida också…ler..

  3. hallonpajen november 2, 2008 den 12:00 e m #

    Här kommer du att få det bra 🙂
    Kram och välkommen hit.

  4. Louice november 3, 2008 den 4:08 e m #

    Då har jag hitta hit oxå! 🙂 Gillar WP skarpt så jag tycker att du gjort ett bra val!

Kommentera

