500 kcal

5 Nov

Idag var jag på gymmet igen och hade tur som fick crosstrainern på direkten. Jag valde ett program som ändrar styrka och tempo hela tiden och det tog mig 35 minuter att förbränna 500 kcal enligt maskinen. Om jag kommer ihåg rätt så är 100 g chips ca 500 kcal. Så jag har förbrännt en halv påse chips på 35 minuter! Kan det verkligen stämma?

Ett svar to “500 kcal”

  1. Anna november 6, 2008 den 8:54 f m #

    Bra gjort nästa gång kanske du förbränner mera. Nu kan du gå in och titta på min sida så har jag lagt ut receptet på potatisen.

    Kämpa på
    Anna

Kommentera

