Ha en riktigt härlig helg!

7 Nov

59862kegpinhr5e

 

5 svar to “Ha en riktigt härlig helg!”

  1. Nenny november 7, 2008 den 7:46 f m #

    Detsamma! =)
    Kram

  2. hallonpajen november 7, 2008 den 9:14 f m #

    Jag önskar dig detsamma 🙂
    Kram

  3. linruz november 7, 2008 den 1:23 e m #

    Japp jag är redo för helgen. Trevlig helg på dig med.
    Ja det är scones jag hade fotat på bloggen. Har haft lite riven ost på dem oxå. Blir riktigt smarrigt. Kram kram

  4. Annalee november 7, 2008 den 7:46 e m #

    Hej!Nej, jag är inte klar ännu med min viktminskning, jag har ju ca 10 kg kvar. Sedan är jag nöjd, men blev bra förvånad själv när jag kommer i stl 40. hihi.
    Ha en underbar helg!
    Kram, A

  5. Sus i dus i desperat träning! november 8, 2008 den 8:54 e m #

    Önskar dig också en trevlig helg!

    Kram kram Sus

Kommentera

