Måndag igen…

10 Nov

Idag är jag verkligen trött. Jag har sovit som en stock – kanske lite för mycket känns det som. I lördags så var jag på matmässan mellan 10 och 15 och gick över 12.000 steg så det blev min motion för den dagen. Men jag kan medge direkt att jag har ätit lite för gott i helgen för att det ska räknas. Men glöm helgen och dess bravader, nu är det ny vecka och nya tag som gäller! Efter jobbet idag så är det dags för träning på gymmet igen, ska försöka gå 3 gånger denna vecka och inte bara 2.

103750uwtmi18euu

Have a good Monday!

Ett svar to “Måndag igen…”

  1. trollpackan november 10, 2008 den 5:10 e m #

    Jag var på Hälsomässan i söndags, vi orkade inte gå på Matmässan också. Mer intresserad av hela hälsan;) Det var riktigt kul och ra tycker jag! Köpte en del grejer och provade på en del.
    Bra att du håller i med träningen!
    Jag har också varit på gymmet, både igår efter mässan och idag, tränar ju olika delar av kroppen.
    Ha en skön måndag du också!

Kommentera

