Jag gillar det!

11 Nov

1221697g30lfm7tib

478188lt2qyg0w1s

Jag börjar tycka att det är riktigt roligt att gå och träna, det måste jag erkänna. Det är inte så där trögt och man velar fram och tillbaka som jag i alla fall kan göra. Utan jag packar väskan utan större problem och ger mig iväg och tränar ut problem. Och det känns bra!

Det kan vara trögare på helgerna, men jag har tänkt om jag tränar 2-3 gånger i veckan och promenerar 2-3 gånger i veckan så kan kroppen få vila på helgerna, eller hur?

Igår gick det bra på träningen, hade tur som fick CT på en gång och körde den i 35 minuter. Efter det så provade jag lite styrketräning i armarna och körde det i cirka 10 minuter. Det enda tråkiga är att jag sträckte på högra vaden och det känns i den idag. Jag tror jag tar det lugnt idag för jag vill gå och träna igen imorgon.

4 svar to “Jag gillar det!”

  1. hallonpajen november 11, 2008 den 12:24 e m #

    Kul att du kommit igång och att du gillar det 😉
    Bra kämpat tycker jag
    Heja heja
    Kram

  2. anna november 11, 2008 den 7:17 e m #

    Visst är det kul med träning. Men det är bra för kroppen att få vila lite också, så det passar väl bra att göra det på helgen.

    Forstätt kämpa
    Anna

  3. Anna november 13, 2008 den 12:53 e m #

    Visst är det skit när man glömmer stegräknaren hemma.

    Anna

  4. BeaTris november 14, 2008 den 7:00 f m #

    Nu märker jag hur dålig på att titta in till vissa på sista tiden….du har ju flyttat. Har ändrat länken nu så jag kommer rätt.
    Det verkar som du kommit igång med Viktresan ordentligt, bra jobbat….önskar jag kunde kämpa på lika bra men jag har tröttnat totalt. Men jag kommer kanske tillbaka någon dag.

    Ha en riktigt fin helg/ *Kram*

Kommentera

