Tack alla!

27 Nov

1221697g30lfm7tib

Jag har inte haft så mycket tid för bloggen så här har det varit tyst ett par dagar. Jag kämpar på som vanligt. Jag fick frågan av AnnaLee om jag har sett något resultat. Jag kan säga direkt att jag inte har vägt mig då jag vet att muskler väger mer än fett. Jag har däremot mätt mig och efter 4 veckors träning (det vill säga efter 8 gånger) så har måtten minskat på dessa ställen: naveln minus 2 cm, höft minus 1 cm, hals minus 3 cm. Och då kan jag tala om att jag har ätit efter tallriksmodellen (mestadels) och tillåtit mig både det ena och det andra. Jag kommer att fortsätta kämpa på detta sätt för det känns bra och det passar mig.

Ett stort tack till er alla som gav mig tips om benhinnorna, uppskattar det jättemycket! Ett stort tack även till Helena för denna fina award:

2_22169704

Jag tycker inte riktigt att jag är värd den, men är jätteglad förstås. Man ska ge den vidare till 7 stycken personer, men jag vill hellre ge den till er alla som fortfarande läser denna blogg fast det inte händer så mycket här. Tack ännu en gång!

41000o3igemrdh1

Angel

2 svar to “Tack alla!”

  1. linruz november 28, 2008 den 6:49 f m #

    Skönt att det fungerar bra med träningen. Du är så duktig.
    Jag ser fram emot att nystarta efetr nyåret igen. Kram kram

  2. trollpackan december 3, 2008 den 8:02 f m #

    Grattis! Kul!
    Bloggen finns ju kvar så det är ju bara att blogga när du känner att du har tid;)
    kramen

Kommentera

