Tävlingdags

2 Dec

1221697g30lfm7tib

945646hnpiw1dlth

Hej allihopa!

Jo jag lever och allt är väl med mig. Jag har bara inte haft så mycket tid att blogga. Det har varit både det ena och det andra. Jag har pysslat där hemma och försökt få det fint till första advent. Det blev en del gott också. Idag ska jag iväg och träna så förhoppningsvis så kompenserar jag det lite. Hur är allt hos er? Jag har kikat runt lite men inte kommenterat, så jag håller mig a jour.

Jag är med och tävlar om ett fint julpaket från Aromia hos Nadja. Så kika in hos Nadja och var med och tävla ni också. Ha det gott!

Kommentera

