God Morgon Fredag!

5 Dec

1221697g30lfm7tib

 

585313bsbb98yrzy

Så var det dags för fredag igen och det är alltid lika skönt. Visserligen så jobbar jag extra imorgon men fredag är fredag och det kan ingen byta ut. Hos mig så händer det faktiskt inte så mycket, arbetsmässigt så jobbar jag mer och mer och då blir allt annat lidande, speciellt träningen. Jag försöker röra på mig så mycket jag kan då jag äter lite mer än vanligt. Det är inte bra jag vet, men nu speciellt vid denna årstid så kommer allt som är så gott fram och jag har svårt att låta bli. Hur gör ni? Hur låter ni bli godsaker som dukas fram vid advent och jul? Det vore verkligen bra om ni kunde dela med er.

Nu önskar jag er i alla fall en riktigt trevlig advent och helg.

Angel

Ett svar to “God Morgon Fredag!”

  1. linruz december 5, 2008 den 9:01 f m #

    Nej tyvärr låter jag ju inte bli dem….godsakerna allså. Kör nystart i januari men försöker tänka till lite nu innan. Men det vår väl si och så med det.

Kommentera

