En vecka kvar…

16 Dec

142292b3m4zp964i

Ja, nu är det en vecka kvar till dagen innan julafton. Då julskinkan ska grilljeras och härliga dofter sprids i köket. Jag har nu köpt alla julklappar för i år och bakat en hel del, så det blir en massa gott innan jag sätts på prov den 1 januari. En del av er ha redan startat och påbörjat er viktresa neråt och det är strongt tycker jag. Jag känner att jag inte klarar det då jag vill njuta och äta gott i dessa tider då choklad, saffran och julmat flödar. Jag försöker dock tänka på vad jag äter under veckorna och äter med måtta, tyvärr så motionerar jag inget just nu, men promenerar till och från jobbet och efter jobbet så har det blivit mycket städning och bakning. Jag har alltså inte legat på soffat och ätit praliner 😀 !

Hur har det gått för er? Är alla julklappar inköpta och inslagna?

Hälsningar Angel

6 svar to “En vecka kvar…”

  1. titti40 december 16, 2008 den 12:11 e m #

    Hej vännen!
    Nej! jag har några julklappar kvar dom får jag & gubben inhandla på Torsdag tänkte vi..
    Själv så har jag nått mål nu på vv och gått och blivit guldmedlem..Det är en skön kännsla många år sedan jag var så här lätt 🙂
    Det är bra att du tänker på vad du äter under veckorna det är alltid en bra början!!!
    Ha nu en forsatt trevlig dag!
    kram

  2. sofia december 16, 2008 den 4:44 e m #

    Klapparna är inhandlade! Skinkan likaså. =) Bara väntar på dopparedan

  3. Marie Hj. december 16, 2008 den 7:27 e m #

    nej, jag har 2 julklappar kvar att inhandla. Och har inte heller börjat förbereda någon mat. Inte köpt gran ännu heller. Men till helgen då blir det andra bullar. Då ska vi göra det mesta…
    Kram

  4. trollpackan december 16, 2008 den 9:21 e m #

    Jadå, här är det klart! Här ska bara skinkan griljeras och så ska jag lägga in lite sill, lätt som en plätt.
    Du kan träna sen! Det fixar sig!
    Ha det bra!
    kramen

  5. Nenny december 17, 2008 den 7:17 f m #

    Julklappar köpta: 1
    Julklappar kvar att köpa: 1
    Julklappar inslagna: 0
    Julgran uppsatt: 0
    😉
    Kram

  6. Lotta december 23, 2008 den 5:58 f m #

    Hej!
    Det var ett tag sedan jag var inne på din sida nu.. men jag försöker ta ikapp lite granna, med lite ledighet under helgen så kanske det kan gå… Vill bara önska dig en god jul och hoppas att du får en skön sådan… Lotta

Kommentera

