Vill ha fredag…

17 Dec

 

1210919m5238pj8mw

Ooo vad jag längtar till fredag. Då jobbar jag nämligen bara fram till lunch och sedan är jag ledig hela 9 dagar. Det ska bli så underbart! Jag känner verkligen i kroppen att jag är trött och behöver verkligen dessa lediga dagar. Jag kommer allt senare till jobbet för lusten att gå dit är inte på topp. Och visst är det typiskt…veckorna bara försvinner annars, men nu när jag har nedräkning till ledigheten så är dagarna sååå lååångsamma så att jag håller på att bli tokig. Och jag lovar att när jag väl blir ledig så kommer dessa dagar bara försvinna i ett nafs…

Må så gott allihopa!

Angel
3 svar to “Vill ha fredag…”

  1. hallonpajen december 17, 2008 den 9:04 f m #

    Ja du tänk vad tiden gårl ångsamt när man har en ledighet att se fram emot 😉 Typiskt.
    Nja den där julboken vet inte har bara gjort 2 saker från de, är ju mycket jul mat och olkia lättvarianter.Men när det är minman som står för lagandet av julmaten så är det inte så populärt med smalmat vid jul 😉 Men jag har fått honom till att vi ska testa en av strömmingslådorna i boken 🙂 Annars så hade jag kunnat vara utan den 😉
    Ha en bra dag
    Kram

  2. BeaTris december 17, 2008 den 9:41 f m #

    Det är väl så, att tiden känns långsam när man har något man längtar till. Även om dina lediga dagar går snabbt så njut av dom & få tillbaka lite energi & kraft.

    *Kram*

  3. Nenny december 18, 2008 den 6:40 f m #

    Oh ja. Tiden innan ledighet är från nån annan dimension. Inget i hela världen går så sakta…
    Kram

Kommentera

