Julen är över

28 Dec

Då var julen över och imorgon så är det dags för mig att börja jobba igen. Jag har ingen aning vart mina 10 lediga dagar tog vägen. En sak är säker, jag har verkligen njutit och mått gott och gått upp några kilo. Jag hoppas att ni också haft det minst lika bra!

Jag har tidigare pratat om att ha en nystart från den första januari, men jag tror jag smygstartar redan imorgon. Jag börjar med checklistan och håller koll på vad jag stoppar i mig. Jag ska även börja röra på mig och motionera för det har jag verkligen lagt åt sidan. Jag har ställt mig på vågen och den har aldrig visat så här mycket, så jag känner att jag inte vill vänta mera. Det är bättre att börja med nytänkadet redan nu och om jag falerar på nyårsafton så får jag fortsätta dagen efter. Ju längre jag väntar desto mer kommer vågen att visa är jag rädd för. Så från och med imorgon så får ni tampas med mina checklistor igen.

Må så gott så länge och GOD FORTSÄTTNING!

4 svar to “Julen är över”

  1. Marie Hj. december 28, 2008 den 9:51 e m #

    Det låter som en bra ide att redan sätta igång imorgon. Varför vänta?
    God fortsättning till dig oxå! Jag följer dig på vägen och hejar på!
    Kram

  2. Louice december 29, 2008 den 12:33 f m #

    Bra idé att sätta igång direkt med lite mjukstart så är du redo för den tuffare körningen efter nyår.

    Pepp pepp!

  3. Nenny december 29, 2008 den 5:37 f m #

    Helt rätt. Börja nu och ta nyår när den kommer!
    Det fixar du!
    Kram

  4. hallonpajen december 29, 2008 den 9:16 f m #

    Heja dig 🙂
    Ja jag tror jag mjukstatar jag med innan den 2/1-09
    Må så gott och ett riktigt gott nytt år på dig.
    Kram

Kommentera

