Go kväll

30 Dec

Idag blev det mycket promenerande. Först fram och tillbaka till arbetet, sedan 30 minuters rask promenad under lunchen. Och eftersom jag glömde köpa tidningen så blev jag tvungen att gå ut efter maten efter den. Men tobaksaffären här i närheten hade slut på den så jag var tvungen att gå en bit till Pressbyrån, allt som allt så blev det ytterligare 30-40 minuters promenad, vilket gjorde mig mycket gott.

Sedan så hoppade jag hopprep medan middagen var i ugnen och jag kan tala om att det är MYCKET jobbigare än vad man tror. Jag blev anfådd ganska fort vilket bara bevisar att min kondition är lika med noll. Jag tror att hoppa hopprep är ett mycket effektivt sätt om man vill förbättra sin kondition. Imorgon hoppar jag igen 😀 .

Ha en bra kväll, nu ska jag lata mig på soffan lite.

Angel

2 svar to “Go kväll”

  1. Marie Hj. december 30, 2008 den 7:17 e m #

    Ville bara önska dig ETT GOTT NYTT OCH SUNT ÅR!!!
    Kram!

  2. anna december 31, 2008 den 9:40 f m #

    Vad duktig du var, jag hoppade också härom dagen. I går kom jag upp i 8563 på att gå och shoppa i stan.

    Anna

Kommentera

