Gott Nytt År!

31 Dec

Jag önskar Er alla ett GOTT NYTT ÅR! Hoppas att år 2009 blir så mycket bättre och ”lättare” för oss alla. Ikväll är jag bortbjuden så jag vet inte riktigt vad det blir för mat, men jag ska verkligen tänka på hur mycket jag stoppar i mig. Hoppas ni får en fin nyårsafton och var försiktiga med alla raketer.

Kram Angel

849147kibbg0w0mf

5 svar to “Gott Nytt År!”

  1. Nenny december 31, 2008 den 8:19 f m #

    Gott Nytt År på dig med!!
    Kram
    =)

  2. anna december 31, 2008 den 9:25 f m #

    Gott nytt år själv. Hoppas du får en trevlig kväll.

    Kram
    Anna

  3. sofia december 31, 2008 den 1:10 e m #

    Gott Nytt År!

  4. Sus i dus i desperat träning! december 31, 2008 den 4:03 e m #

    Jag vill bara önska dig ett riktigt Gott Nytt År!!

    Kram Sus

  5. Yvonne januari 1, 2009 den 8:58 f m #

    Gott nytt år! Hoppas du fick en trevlig nyårafton!
    Hänger på din blog i år om det är ok? 🙂

Kommentera

