God fortsättning…

1 Jan

…på det nya året! Då var 2009 här. Är det bara jag som tycker att 2008 gick otroligt fort? Nej jag tror inte det. Det flesta tycker att tiden bara rinner iväg. Jag hoppas att ni hade det riktigt fint igår och utan missöden med raketer. Vi hade det mycket trevligt och jag tycker att jag hade kontroll på maten. Ikväll blir det en liten repris då det blev kvar så mycket mat, men vi är inte säkra på om vi ska gå, vi får se. Själv har jag precis ätit ”frukost” nu klockan 2 och ska strax iväg på en promenad. Vädret lockar där ute, solen skiner och det ser fint ut. Imorgon börjar ”Rivstart 2009” hos Cornelia . Vill du också vara med? Gå in på länken och läs lite mera.

Ha nu en riktigt bra dag!

Angel

7 svar to “God fortsättning…”

  1. trollpackan januari 1, 2009 den 1:25 e m #

    God fortsättning på dig också!
    Japp, året bara rusade förbi! Blir värre och värre ju äldre man blir tycker jag;)
    kramen

  2. Lotta januari 1, 2009 den 1:51 e m #

    Gott Nytt på dig också! Visst var det så att 2008 gick med en rasande fart. Jag kan inte riktigt komma ihåg alltin som hänt för det har hänt så otroligt mycket, men tyvärr är det inte så mycket bra saker med vikten som hänt. Det kommer jag dock att fixa med nu detta året…Ha det gottochjag har också precis ätit frukost och ska nu ta mig iväg på en liten promenad… härligt väder utanför fönstret, om än lite halt…
    Lotta

  3. BeaTris januari 1, 2009 den 2:16 e m #

    Gott nytt år 🙂

  4. anna januari 1, 2009 den 2:23 e m #

    Vad du är duktig själv har jag ej orkat ut på någon prommis ska snart åka och hämta pizza som blir som lunch/middag. Igår grillade vi fläskfile och åt potatisgratäng det var jätte gott och jag blev jätte mätt.

    Ha det bra
    Anna

  5. linruz januari 1, 2009 den 6:08 e m #

    Tack för gratulationen..blir så glad.
    God fortsättning få jag även önska dig.
    Kram kram

  6. sofia januari 2, 2009 den 2:22 e m #

    Härligt att du har fint väder! Här det -15 grader, för kallt för att jag ska våga sticka ut näsan! =)

  7. MissyElliot januari 2, 2009 den 5:03 e m #

    Jag är också med och nu kör vi så det ryker!
    🙂

Kommentera

