Brrr…

2 Jan

Idag var det minsann kallt som attan när jag gick min promenad. Gissa om det fick mig att hålla en snabbare takt eller vad? Det hade varit rätt så skönt om det inte hade blåst. Idag har det gått rätt så okej med maten. Då man är ledig så blir allt så sent, typ vi åt inte frukost förren det blev tolv och lunchen blev vid middagstid, så vi får se om det blir någon middag idag eller något lättare som en varm smörgås eller så. Måste ju äta upp pointsen som jag har.

Fy på mig! Idag så glömde jag både väga mig och mäta mig. Så min vägdag får bli imorgon istället. Jag skulle allra helst vilja ha fredagar till vägdag för det passar mig bäst. Jag lurar mig själv lite där att då har jag flera dagar (måndag-torsdag) att ta hand om helgens bravader, det vill säga om jag råkar fuska och så 😀 .

Idag börjar även Rivstart 2009 . Totalt är vi 17 stycken som ska kämpa med att gå ner i vikt på olika sätt i 8 veckor. Jag önskar alla ett stort LYCKA TILL! Jag var lite feg och satte upp 5 kilo som mål, och det endast för att det gick så trögt förra gången jag körde detta. Jag hoppas verkligen att jag klarar målet och mer därtill 😀 . Håll tummarna för oss alla.

Angel

6 svar to “Brrr…”

  1. Yvonne januari 2, 2009 den 5:33 e m #

    Lycka till med rivstarten! Jag hejjar på!!

  2. Cornelia januari 2, 2009 den 5:43 e m #

    Ja men det blir ju kanon. Då är det ju bara positivt om du lyckas gå ner lite mer.
    Och om inte så har du nått ditt mål.
    Nu kör vi, kram och pepp

  3. anna januari 2, 2009 den 6:06 e m #

    Man ska inte ha för stora mål utan det är bättre att ha små delmål jag tror det är lättere att lyckas då. Jag får se om jag ska vara med i rivstart eller om jag försöker köra själv.

    Anna

  4. Nenny januari 3, 2009 den 9:44 f m #

    Klart du klarar det!!!
    Jag blev själv lite osäker när jag satte 7 kilo som mål. Men va fan… Det går som det går. 😉 Haha.

    Kram

  5. sofia januari 3, 2009 den 3:03 e m #

    Lycka till med rivstarten! =)

  6. nomoreatjockis januari 3, 2009 den 4:01 e m #

    Lycka till med rivstart =)

Kommentera

