Lördag

3 Jan

Oj vad tiden går. Redan lördagkväll och snart söndag o sedan är det dags att jobba igen. På sätt och vis så vill jag börja jobba för då är det så mycket lättare att hålla efter vad man stoppar i sig och man äter sina måltider när man ska. Idag åt jag inte hm… frukost förrän klockan var ett och det är ju helt tokigt.  Idag blev det över en timmes promenad. Det var kallt men inte lika mycket som igår, för då blåste det. Jag är supernöjd med mig själv och jag hoppas jag fortsätter så här. Hur går det för er andra då?

Angel

3 svar to “Lördag”

  1. Yvonne januari 3, 2009 den 5:43 e m #

    Jorå det går fint! 😀

    Kanonbra med en timmes promenad i kylan! Det ger sina resultat 🙂

  2. Cornelia januari 3, 2009 den 6:25 e m #

    HÄr går det fin fint, maten går bra, har inte gymmat men däremot storstädat hela dan 🙂

  3. anna januari 3, 2009 den 10:13 e m #

    Självklart ska du vara nöjd med dig själv. Jag har bara ätit och ej rört mig något. Hade vänner nu på kvällen och då drack vi vin och åt ost och kex köpte även godis. Jag har ätit goda såsen och pommes så det går bara sådär. Jag VILL inte jobba på måndag eller någon annan dag.

    Anna

Kommentera

