Grillad smörgås

4 Jan

Idag blev det en sen frukost igen. Och för att hinna äta upp alla mina points så gjorde jag en maffigare frukost. Det blev denna grillade smörgås:

Grillad smörgås

Jag räknade att en smörgås blev 3,5 points, 2 points för brödet och 1,5 points för 2 skivor 17% ost. Skinkan tog som jag som fritt val och den lilla klick ketchup räknare jag inte alls. Jag la även en liten gnutta oregano.Och vet ni vad? Det var smaskens 😀 .

3 svar to “Grillad smörgås”

  1. sofia januari 4, 2009 den 4:10 e m #

    Smaskens!

  2. Cornelia januari 4, 2009 den 6:33 e m #

    Såg himla smaskigt ut!

  3. Yvonne januari 4, 2009 den 6:56 e m #

    ser gott ut!! ska provas!

Kommentera

