Det känns bra…

7 Jan

…det känns faktiskt riktigt bra. Nu har jag hållt på i över en vecka (med undantag nyårsafton och nyårsdagen). Och som sagt det känns bra. Jag har börjat få koll på maten och det jag stoppar i mig. Jag räknar points i överlag så att jag har ett humm om hur mycket jag stoppar i mig. Jag har fått fart på motionen och har gått och promenerat så gott som varje dag. Vecka 4 så börjar jag och min arbetskollega gå på gymmet igen, ska bli riktigt kul att köra crosstrainern. Annars så jag vill jag börja träna mina armar så att de blir fina och fasta till sommaren, vill inte ha gäddhänget som finns där. Det ska bli riktigt spännande och se vad vågen visar nu på fredag. Jag var riktigt sugen på att ställa mig imorse men lät bli. Om jag inte hade anmält mig till Rivstart 2009 hos Cornelia så hade jag nog inte ens vägt mig varje vecka och det mest för att sist så gick det inte så bra med vågen. Den visade inte nedgång fast jag var duktig. Jag hoppas verkligen verkligen att det inte blir så nu igen.

5 svar to “Det känns bra…”

  1. Jenjo januari 7, 2009 den 3:20 e m #

    Vad härligt att det känns bra! Kämpa vidare, så ska du snart få se fina resultat! 🙂

    Kramis

  2. Cornelia januari 7, 2009 den 5:40 e m #

    Jag håller alla tummar för att det skall gå kanonbra denna gången.
    Kram och pepp

  3. sofia januari 7, 2009 den 5:53 e m #

    Underbart att du kommit igång. Min gymträning börjar nästa vecka! =)

  4. Lotta januari 7, 2009 den 8:10 e m #

    Härligt att du är på gång… jag peppar dig till Max nu och härligt att du är med i rivstart.. känns bra här också faktiskt. Jag har gjort de bra valen och det glädjer mig, även om det är så att det kanske inte är 100 än, men det kommer
    Lotta

  5. LiteMindre2009 januari 7, 2009 den 9:29 e m #

    Hej å hå va bra de gå!
    *tummen hålls hårt*

Kommentera

