Torsdag

8 Jan

Ja då var det redan torsdag. Dagarna går verkligen fort. Imorgon så är det min vägdag och jag är lite pirrig när det gäller det. Jag är ärligt talat lite orolig för att det inte ska visa sig på vågen som förra gången och då är risken stor att jag tappar lusten för det hela. Och DET är det sista jag får göra. Jag bara måste gå ner i vikt!

Igår var vi på besök hos mina föräldrar och där blev vi bjudna på mat och fika. Jag tillät mig en bit rulltårta efter middagen, vilket jag idag naturligtvis ångrar. Jag vill ju se ett minus på vågen imorgon! Men gjort är gjort, så nu gäller det bara att blicka framåt igen. Då det blev ganska sent igår innan vi kom hem så orkade jag inte göra iordning någon sallad och matlåda till idag, det får bli en köpt kycklingsallad istället.

Ha en bra dag!

Angel

4 svar to “Torsdag”

  1. hallonpajen januari 8, 2009 den 10:41 f m #

    Lycka till imorgon 🙂 Du ska se att det kommer att gå bra.
    Kram

  2. sofia januari 8, 2009 den 11:14 f m #

    Hej! En bit rulltårta avgör inte minus på vågen eller ej. Och låt dig inte nedslås! Minsta lilla minus är ett bra minus!

  3. anna januari 8, 2009 den 5:22 e m #

    Klart det blir minus.

    Anna

  4. Yvonne januari 8, 2009 den 7:35 e m #

    Håller tummarna för att det går vägen för dig! Men stirra dig inte helt blind på vågen, använd måttbandet flitigt istället! Mycket bättre och mycket mer akkurat!

Kommentera

