Inte bra…

10 Jan

Jag mår inte bra idag, det känns tungt i huvudet och i kroppen och humöret är lika med noll. Jag undrar om jag håller på och bli sjuk eller något sådant. Trots detta så lyckades jag promenera  i en timme. Friska luften gjorde så att huvudvärken släppte. Jag gick inte i så rask takt som jag brukar,  men det viktigaste var att jag rörde på mig. Så idag har jag inte gjort något vettigt alls. Dottern ska laga pasta åt oss till middag så jag slipper laga mat och det känns skönt. Ska nog göra en fruktsmoothie lite senare på ananas eller mango för att få lite vitaminer i mig. Har fått lite tropisk frukt som måste ätas upp.

Ha det gott ikväll och jag hoppas att ni mår bättre än jag.

Kram Angel

5 svar to “Inte bra…”

  1. anna januari 10, 2009 den 7:43 e m #

    Vad tråkigt, hoppas du känner dig bättre tills på måndag. Jag kom ej ut på någon prommis i dag men i morgon går jag till jobbet.

    Anna

  2. anna januari 10, 2009 den 7:43 e m #

    Tacopajgen var jätte god men det blev inget vitlöksbröd orkade inte göra det och glömde köpa.

    Anna

  3. Louice januari 10, 2009 den 11:26 e m #

    Kikar in o hoppas du kryar på dej! 🙂

  4. Nenny januari 11, 2009 den 7:17 f m #

    En lugn promenad gör ibland underverk mot huvudvärk. Hoppas du mår bättre!
    Kram

  5. Lotta januari 11, 2009 den 3:31 e m #

    Hoppas att du snart mår bättre igen. Ibland är det så att kroppen spelar lite spratt med oss för att vi ska fatta att vi ska ta det lugnt och vi hoppas att detta är ett sådan. Det är viktigt att lyssna på kroppen du har bara en.
    Krya på dig. Lotta

Kommentera

