Redan måndag!

12 Jan

 

Och så var det då måndag igen och min tredje vecka har startat. Som vanligt känns det lite tungt med att gå upp så tidigt eller rättare sagt höra väckarklockan ringa. Helgen har varit ganska bra i både mat och motionsmässigt. Igår hann jag även ta och jobba med mina armar lite och hoppa lite hopprep.

Grattis

Jag har kikat lite på resultaten hos Cornelia över alla minus som folk har fått under deras första vecka med ”Rivstart 2009”. Jag har bara en sak att säga: BRAVO! Det är helt fantastiskt vad duktiga folk är. Bra jobbat allihopa! Nu kör vi en vecka till med minst lika bra resultat eller vad säger ni?

Lycka till med denna vecka!

3 svar to “Redan måndag!”

  1. linruz januari 12, 2009 den 8:10 f m #

    Japp alla har varit såååå duktiga. Härligt!!!
    Jag ska väga mig i morron……

  2. Jenjo januari 12, 2009 den 2:08 e m #

    Ville önska även dig lycka till denna vecka!

    KRAMIS

  3. hallonpajen januari 12, 2009 den 2:52 e m #

    Ja det var verkligen ett kanon resultat,och då hade alla ändå inte lämnat resultat.
    Riktigt bra måste jag säga.
    Kram

Kommentera

