Och så blev det onsdag…

14 Jan

863674dfdua56ois

Tiden går verkligen fort, redan så är det onsdag. Nu är det bara 2 dagar kvar innan det är dags för nästa vägning. Börjar bli lite smått orolig hur det ska gå, hoppas på det bästa förstås. Jag är orolig för att förra gången jag försökte mig på att gå ner i vikt så gick det inte, antingen stod jag still eller så gick jag ner typ 100 g i veckan, och det oavsett hur jag skötte mig. Därför så kommer jag bli glad för alla minus – oavsett hur stort eller litet det är – det är ett minus och då på rätt väg. Naturligtvis så hoppas jag på ett bra minus, minst 500 g eller mer.

Att läsa andras bloggar är jätteviktigt just nu för att få inspiration och motivation och kanske även bra idéer och tips. Jag kanske inte alltid skriver någon kommentar men jag är där minst en gång om dagen och läser era bloggar. Jag gläds med er när ni får minus och det motiverar även mig att kämpa på så att jag också får det. Så därför TACK till alla er som orkar och vill blogga om eran vikt och er kamp mot den.

5 svar to “Och så blev det onsdag…”

  1. sofia januari 14, 2009 den 9:15 e m #

    kroppen är ingen maskin, för vissa går det fortare och för andra långsammare. Du kanske har lång startsträcka bara =) Sen rasar allt på en gång!

  2. Annie januari 14, 2009 den 11:22 e m #

    Jodå, du kommer att klara det! Ge inte upp, bara!! Kram!

  3. Nenny januari 15, 2009 den 6:25 f m #

    Vi bloggar varandra till framgång!! Allihopa!!
    =)

    Kram

  4. Jenny januari 15, 2009 den 7:46 f m #

    Visst är det härligt med alla bloggar som man får motivation av. Jag vet inte om jag skulle klara mig utan dem… Och din är en av dem såklart!

    Sköt om dig!

    KRAMIS

  5. hallonpajen januari 15, 2009 den 7:55 f m #

    Önskar dig lycka tillpå vågen imorgon.
    Hoppas allt är bra.
    Kram

Kommentera

