Jippi!

16 Jan

 

Hoppande nalle

JAAAA! Det blev ett minus denna vecka också! Hela 0,5 kilo. Jag tycker det är ett jättebra resultat och jag är sååå nöjd. Jag hoppade imorse nästan av glädje så som nallebjörnen gör här ovan. Totalt sett så är 1,2 kilo borta nu 😀 . Under sidan Vikten så redovisas min viktgång. Jag får inte glömma att rapportera till Cornelia veckans resultat.

Jag sitter fortfarande och funderar på vad som ska bli belöningen vid minus 3 kilo och vid minus 6 kilo. Har inte kommit på något bra ännu. Vid minus 9 så har jag bestämt att då ska kläder inhandlas för det kommer nog att behövas. Sedan så skulle funderar jag på att lägga ett delmål 4, dvs minus totalt 12 kilo, men jag avvaktar och ser ifall jag ens kommer till delmål 3.

Ha nu en underbar fredag!

Angel

 

11 svar to “Jippi!”

  1. Anna januari 16, 2009 den 7:38 f m #

    Bra jobbat. Forsätter du så här kommer du snart att nå ditt mål.

    Anna

  2. Annalee januari 16, 2009 den 8:38 f m #

    Härligt! Du är super-duktig!!!
    Kram och massa pepp
    /A

  3. hallonpajen januari 16, 2009 den 9:23 f m #

    grattis!! Jätte bra jobbat 🙂 Nu fortsätter vi och kör på 😉
    Kram

  4. Jenny januari 16, 2009 den 1:58 e m #

    BRA JOBBAT…!!! Du är jätteduktig!

    Självklart kommer du att komma till delmål 3 🙂

    Önskar dig en trevlig helg!

    KRAMIS

  5. sofia januari 16, 2009 den 5:06 e m #

    Jag föreslår en ny parfym som delmål =)

  6. Cornelia januari 16, 2009 den 5:08 e m #

    Stort grattis, härligt jobbat!!!
    Kram kram

  7. ullis januari 16, 2009 den 9:54 e m #

    Kanonbra jobbat!
    Heja heja heja!
    Kram

  8. Lotta januari 17, 2009 den 11:25 f m #

    Gott! Härligt och skitbra jobbat! Nu sätter vi ännu mera fart för nu är vi inne i det hela. Peppning långa vägar!
    Delmål och belöningar är bra om de behövs!
    Kanske ska du ge dig någon slags behandling, såsom massage eller ansiktsbehandling. Det tycker jag själv är bra…
    lotta

  9. sofia januari 17, 2009 den 1:20 e m #

    Du har fått ett award på min blogg! =)

  10. Louice januari 17, 2009 den 6:14 e m #

    Grattis! 🙂

  11. Malin januari 17, 2009 den 9:40 e m #

    Grattis =)

Kommentera

