Söndag

18 Jan

jordgubbe

Oj vad denna dag har gått fort. Klockan är redan snart 9. Då jag jobbade igår så försökte jag hinna med allt annat idag. Jag har inte skrivit någon checklista men kan berätta kort vad jag har ätit. Det började bra med havregrynsgröt till frukost. Men sedan så började det gå åt pipsvängen.

Jag har faktiskt tänkt väldigt mycket på mat idag. Tänker på matTill lunch blev det kroketter och lövbiff, jättegott men inte så nyttigt kanske. Sedan så var vi över hos ett par vänner och fick lite fikabröd…och där så åt jag också…tyvärr. Och till middag blev det bara smörgåsar. Och tyvärr så hann det inte bli någon promenad alls. Men imorgon är det en ny vecka och nya tag. Jag vill ha ett minus på fredag om så ett litet, men minus ska det bli!

Det var en kort resumé av min dag. Imorgon är checklistan tillbaka och den ska vara fylld med bra mat!

Angel

2 svar to “Söndag”

  1. Yvonne januari 18, 2009 den 8:02 e m #

    Det tar du igen i veckan 🙂

  2. Louice januari 18, 2009 den 8:43 e m #

    Vad konstigt! Jag testade att lägga in den på ett annat ställe o det var inget problem. Den står som jpg.bild.
    Du kan ju sparar ner den på din hårddisk o då välja andra bildformat.

Kommentera

