Vecka 4

19 Jan

585313bsbb98yrzy

Idag börjar min 4:e vecka med matkontroll. Japp, jag kallar det så för jag har blandat olika metoder så som det passar mig. Jag försöker räknar lite points i överlag, jag försöker testa mig på GI-metoden, försöker äta lite mera bönor, mindre kolhydrater och jag försöker röra på mig så mycket som möjligt. Och det har gett lite resultat så jag fortsätter på den vägen för det har inte varit svårt alls.

Idag så lämnar jag jobbet efter lunch för jag ska på läkarbesök. Därefter tänkte jag ta mig en promenad in till stan för jag har lite ärenden där med. Jag tänkte promenera in så att jag får min motion. Det ska bli skönt med en kort dag på jobbet och komma ut och se dagsljuset lite. Hoppas nu bara på fint väder!

Kram på er!

5 svar to “Vecka 4”

  1. linruz januari 19, 2009 den 7:41 f m #

    Bra att passa på med vardagsmotion i stället för att ta bilen/bussen.
    Hoppas du får en bra dag du med. Kram kram

  2. hallonpajen januari 19, 2009 den 8:07 f m #

    Ja solen den lär man inte se skymten av här idag 😉 Bara en massa snö.
    Kram

  3. Louice januari 19, 2009 den 9:57 f m #

    Låter bra det där som du gör. Tror man måste hitta sin grej o det kan ju vara just att blanda lite det bästa från varje metod.
    Har du kollat på ISO-dieten nått? Tycker den verkar lite intressant, en blandning av det bästa från flera metoder.

    Ang bilden, jättemysko. En sak till man kan göra fick jag själv som tips var att sedan man sparat ner den på datorn, ladda upp den i paint o därifrån välja bildformat.
    Jag gjorde så häromdagen m en bild som var i bmp-format o det gick bra.

    Nåja, du vet att du fått en award o det är huvudsaken! 🙂

    Kram!

  4. Cornelia januari 19, 2009 den 4:25 e m #

    DU har fått en utmärkelse hos mig, titta in på:
    http://mia-caramia.blogspot.com/2009/01/awards.html

  5. trollpackan januari 20, 2009 den 7:26 f m #

    Låter jättebra med din matkontroll tycker jag! Det är bra att dra ner på kolhydraterna lite, då händer det grejer om man samtidigt rör på sig.
    Kramen

Kommentera

