God morgon!

21 Jan

 

1041743f7ymtghsuv

God morgon allihopa! Så var det onsdag igen, fattar inte att det är redan den 21 januari…var det inte nyår i förra veckan? Haha, inte riktigt men det känns nästan så.

Igår så var jag och min kollaga A på gymmet första gången för i år. Jag körde Crosstrainer upp till 26 minuter då min högra fotled så ifrån. Jag försökte lite till men det knäckte hela tiden i den och det började göra ont. Idag känns det lite ömt där men jag hoppas det går över tills imorgon, för då ska jag träna igen.

Det kändes annars väldigt bra att köra crosstrainern. Jag valde ett program som gör att den växlar från lätt till tungt och sedan lite lättare igen osv. Lite berg och dalbana kan man säga. Så det känns lite i kroppen idag men inte mycket. Just nu är jag ute efter att förbränna och få upp konditionen. Därefter så ska jag börja styrketräna också, men jag kör nog lite styrka hemma i armarna, för sladdret ska bort inför sommaren.

Okej nu måste jag sluta…har möte på gång tydligen… Ha en bra dag.

Angel

3 svar to “God morgon!”

  1. Yvonne januari 21, 2009 den 10:12 f m #

    Vad duktig du va! 🙂 Helt rätt att lägga av om det gör ont, tare lugnt med foten och värm upp den ordentligt innan du kör imorrn 🙂

  2. sofia januari 21, 2009 den 1:14 e m #

    Crosstrainer är kul, brukar jag också köra! =)

  3. hallonpajen januari 21, 2009 den 2:16 e m #

    Ta det lite försiktigt med foten 🙂
    Men du kämpar på 😉

Kommentera

