Usch

22 Jan

Idag känner jag mig uppblåst och alldeles för stor. Jag vet inte om jag har samlat på mig vatten eller något, då jag har börjat äta en medicin som jag inte har gjort tidigare. Vilket som så är det inte bra för jag har vägdag imorgon. Men det är inget jag kan göra, bara att kämpa vidare och hoppas på det bästa.

Jag är rätt så trött nu och längtar verkligen till helgen så att jag kan få vila upp mig. När jag är trött och känner mig lite hänging då äter jag automatiskt utan att tänka, så nu får jag verkligen akta mig så att jag inte stoppar i mig för mycket.

Håll tummarna för mig imorgon, så att det blir ett litet minus på vågen…

Ha en bra dag / Angel

7 svar to “Usch”

  1. hallonpajen januari 22, 2009 den 7:30 f m #

    Usch ja det är inte roligt att känna sig uppblåst 😦 Man mår ju inte så bra i sig själv då ju.
    Men jag önskar dig lycka till i morgon och hoppas på att vätskan har försvunnit tills dess 🙂
    Kram

  2. linruz januari 22, 2009 den 11:21 f m #

    Håller det hårdaste jag kan..lycka till!!

  3. Anna januari 22, 2009 den 1:48 e m #

    Klart det blir minus på vågen i morgon

    Anna

  4. ullis januari 22, 2009 den 3:04 e m #

    Jag håller tummarna så hårt jag bara kan 😀
    Heja dig!
    KRAM

  5. Louice januari 22, 2009 den 4:10 e m #

    Skickar över en massa pepp!
    Kram

  6. sofia januari 22, 2009 den 4:45 e m #

    *håller tummarna*

  7. Cornelia januari 22, 2009 den 9:05 e m #

    Det kommer att gå kanon, håller tummarna här 🙂
    Kram och pepp

Kommentera

