Ni är för goa!

23 Jan

 

Tack

Ni är verkligen alldeles för goa! Tack för all ert stöd och peppning, jag vet inte hur det här skulle fungera utan det. Jag tror ni alla vet vad jag pratar om. Utan varandra och våra kommentarer skulle detta aldrig vara kul. Så tack allihopa!

Nu är ni säkert nyfikna på hur det gick. Jag kan meddela att det gick inte alls bra, vågen visade 0,4 g upp. Ja ja, det är nu inget jag ska grubbla vidare på, utan jag fortsätter som jag har börjat och det tack vare alla era goa kommentarer, ni får mig att kämpa vidare.

Kram till er alla!

7 svar to “Ni är för goa!”

  1. Anna januari 23, 2009 den 7:28 f m #

    Japp, det är bara att kämpa på vidare så kommer du att lyckas till nästa vecka det är jag säker på.

    Anna

  2. Yvonne januari 23, 2009 den 8:21 f m #

    Det är ingenting! Kör på bara!

  3. hallonpajen januari 23, 2009 den 8:27 f m #

    Ja det är bara att fortsätta kämpa och det där har du säkert gått ner nästa vecka 🙂
    Ha en bra dag
    Kram

  4. coyntha januari 23, 2009 den 1:41 e m #

    Vad tråkig! Men ger inte upp. Nästa vecka kommer att bli bättre.
    Trevlig helg.
    * kram *

  5. cee70 januari 23, 2009 den 1:41 e m #

    Ja det lilla minuset var jo inte så farligt nu kör du bara vidare så är det borta till nästa vecka och säkert lite till kram o pepp Cee

  6. Lotta januari 24, 2009 den 10:00 f m #

    Har också det lite svårt just nu, men det är klart att vi ska kömpa vidare…
    Lotta

  7. sofia januari 24, 2009 den 3:36 e m #

    Ja de inte farligt alls tycker jag =) Trevlig helg!

Kommentera

