En ny vecka…igen

26 Jan

Så var det måndag och en ny vecka igen. Idag har jag lite på schemat efter jobbet så vi får se om det blir någon motion idag, annars får jag hoppa lite hopprep och styrketräna armarna när jag kommer hem. Jag måste iväg och fotografera mig för att förnya körkortet. Har skjutit på det nu ett tag och nu får det inte vänta längre. Sedan ska jag även till bokhandeln och köpa en bok till min dotter, hon har börjat läsa boken ”Twilight” (så hette filmen men boken heter något annat) och hon gillar den skarp och vill nu även ha del 2. Så jag kommer väl kika runt i affärerna lite, skulle behöva en scrub till ansiktet faktiskt nu när jag tänker på det. Ja vi får väl se vad det blir.

Tyvärr så glömde jag ta med mig frukt till jobbet, så jag får försöka klämma i mig en sedan ikväll. Ska nu kika hur ni andra har det, har varit datafri hela helgen så nu gäller det att komma ikapp. Må så gott allihopa!

Angel

3 svar to “En ny vecka…igen”

  1. hallonpajen januari 26, 2009 den 8:48 f m #

    Tack snälla du för dina kommentarer de värmer ska du veta 🙂
    Ja i bland är det verkligen trögt men vi ger inte upp 😉
    Ha nu en bra dag och hoppas du hittar vad du ska ha idag.
    Kram

  2. trollpackan januari 26, 2009 den 3:43 e m #

    Hoppas att du hittade lite allt möjligt smått och gott!
    kramen

  3. sofia januari 26, 2009 den 4:27 e m #

    Jag beställde Twilight boken 8den engelska har samma titel som filmen) på adlibris men där var den slut. Tydligen jättepopoulär nu.

Kommentera

