Vägdags!

30 Jan

 

Hoppande nalle

Imorse var det min vägdag och eftersom ni ser min hoppande nalle så vet ni att jag är glad och nöjd. Det blev minus 1,2 kilo! Det är helt fantastiskt och jag är superglad 😀 . Jag tog även fram måttbandet och på en månad så har minskat 2 cm runt naveln, 1 cm runt bysten, 1 cm runt låren och 1 cm runt halsen. Det är inte dumt det heller. Så nu har jag totalt minskat 2 kilo sedan jag började, jag har ett kilo kvar till mitt första delmål och 3 kilo kvar hos Cornelias Rivstart 2009. Jag ska bara lyckas!

Annars så hann jag faktiskt inte blogga igår förutom att lägga ut checklistan. Kortfattat kan jag berätta att det var träning igår. Körde CT i 32 minuter. Jag har hittat ett program som heter 2A och som jag tycker är lagom tuff, den ändrar ganska ofta tempo och det blir aldrig för låg tempo.

Ikväll så är det fredag och jag och min käre man har bestämt att vi ska se ”Australia” ikväll på bio. Jag har velat se den ett tag nu så det ska bli kul.

Ha nu en riktigt fin fredag! Många kramar Angel

11 svar to “Vägdags!”

  1. hallonpajen januari 30, 2009 den 6:55 f m #

    Grattis!!! Kanon resultat ju 🙂 Och du ska vara nöjd och glad 🙂
    Hoppas du får en trevlig kväll på bion.
    Kram

  2. Yvonne januari 30, 2009 den 7:27 f m #

    Wooooohoooo!! Grattis! Bra jobbat! 😀

  3. Anna januari 30, 2009 den 8:13 f m #

    Grattis bra jobbat. Filmen är jättebra.

    Anna

  4. Malin januari 30, 2009 den 8:18 f m #

    Åh grattis! =) Det här fixar du!

  5. Belebrian januari 30, 2009 den 8:42 f m #

    Supergrattis till minuset!!

  6. cee70 januari 30, 2009 den 11:14 f m #

    Grattis till minuset det var ett super fint minus kram och pepp Cee

  7. linruz januari 30, 2009 den 3:47 e m #

    STOOOORT grattis nu är du nära.
    Mysigt med bio med maken. Kram kram

  8. sofia januari 30, 2009 den 8:50 e m #

    Grattis till minuset! Bra jobbat! Hoppas du gillar filmen!

  9. Lotta januari 30, 2009 den 9:19 e m #

    Grattis grattis grattis… Vilket härligt resultat… det är jättebra. Nu fortsätter vi ta nuya tag… kämpa på… GRATTIS igen. Lotta

  10. Helena januari 31, 2009 den 9:34 e m #

    Supergrattis till ditt minus!
    Bra jobbat!
    kram

  11. Louice februari 1, 2009 den 9:23 e m #

    Grattis! Jättebra jobbat! 🙂

Kommentera

