Måndag igen

2 Feb

Efter en bloggfri helg så kommer jag här igen. Kortfattat kan jag berätta att sedan i fredags så har jag haft det fullt upp. Jag har hunnit med massor och helgen har varit kanon. Filmen ”Australia” var faktiskt bra men kanske lite väl lång, dom kunde ha förtkortat den lite granna. Jag får bekänna att jag unnade mig biopopcorn som var smarriga som 17!

Matmässigt så har jag skött mig bra, unnat mig lite men allt inom rimliga gränser. I lördags var jag ute och gick i rask takt cirka en timme och igår hade jag en vilodag. Jag har märkt att tempot har ökat när jag går och att jag orkar mera. Jag har bra musik som mina barn har laddat ner med lite dunka dunka takt, så att jag håller bra tempo. Tack mina kära barn 😀 .

Jaha, så var det en ny vecka. Har ni märkt att det har börjat bli lite ljusare och dagarna har blivit lite längre? Det är helt fantastiskt tycker jag. Äntligen så går vi mot ljusare tider. Nu ska jag kika runt och se hur ni har haft det.

Ha en toppenfin dag!

Angel

4 svar to “Måndag igen”

  1. Belebrian februari 2, 2009 den 11:36 f m #

    Det låter som att du har haft en riktigt bra helg. 🙂
    Visst är det härligt när man märker att man ökat tempot och orkar mer på promenaderna?

  2. sofia februari 2, 2009 den 6:55 e m #

    Det var duktigt promenerat!

  3. ullis februari 3, 2009 den 10:30 f m #

    Mmm det är så skönt med längre dagar och mer ljus och SOOOL framför allt 🙂
    Happy happy!

    Tack för dina fina ord inne hos mig 🙂
    Jag blir så glad!

    KRAM

  4. ullis februari 3, 2009 den 10:31 f m #

    Skönt att du också varit ute och promenerat länge, det är guld verkligen eller hur? :o)

Kommentera

