Underbart!

3 Feb

Igår när jag gick hem vid 4 tiden då var det fortfarande ljust ute. Jag passade på att ta mig en extra liten promenad hem, så det blev till slut en 40 minuterspromenad.  Visst är det underbart att ljuset börjar komma och dagarna känns längre. Fantastiskt!

Idag är det gymmet som gäller efter jobbet, känner si så där för den idag, lite småseg, men jag ska dit i alla fall och kämpa på. När jag väl är där så hoppas jag att segheten släpper.

Hoppas ni får en fin dag!

Angel

5 svar to “Underbart!”

  1. linruz februari 3, 2009 den 2:20 e m #

    Tack det samma.
    Ja visst är det härligt när det är ljust längre på em .
    Kram kram

  2. sofia februari 3, 2009 den 2:48 e m #

    Tycker allt känns så mycket lättare när det inte blir mörkt på eftermiddagen längre. Skulle aldrig fixa att bo i Lappland.

  3. Yvonne februari 3, 2009 den 7:20 e m #

    Visst är det underbart!!! Solen sken idag också härligt!

    Ja segheten brukar släppa på gymmet, hoppas det gick bra! 🙂

  4. ela83a februari 3, 2009 den 10:14 e m #

    Hej!
    Nu har jag äntligen bytt ut min länk till dig. Har inte varit så aktiv med att kolla på andras viktbloggar på länge. Men nu har jag börjat ta tag i min vikt igen och då är det mycket roligare att kolla in alla andras sidor också.
    Jag hoppas att allt går bra för dig.
    Mvh Michaela

  5. hallonpajen februari 3, 2009 den 10:57 e m #

    Heja dig! Duktig du är som går dit till gymmet ialla fall 🙂 Bra gjort!
    Ja visst är det skönt med ljuset 🙂
    Kram

Kommentera

