Onsdag!

4 Feb

Om ni läste mitt inlägg igår så vet ni att jag var på ett fruktansvärt segt humör. Lika med noll var motivationen för motion och allt annat. Men allt gick faktiskt bra, jag pallrade mig till gymmet och jag körde ett 30 minuters pass på CT:n och jag åt vettigt hela dagen, men jag unnade mig faktiskt 2 bitar av Dark Milk. Men vad jag egentligen kände för igår var att bara dra täcket över huvudet och ta fram en skål med något riktigt riktigt fett som chips, chilinötter eller ostbågar och bara frossa i det. Vilken tur att jag inte gjorde något så dumt, för då hade jag verkligen ångrat det idag.

Idag så känns det så mycket bättre. Jag är redo för våren! Jag vill ha våren hit nu! Men jag kan tänka mig att det dröjer ett tag till, hörde någon nämna att vi ska få mer snö imorgon. Jag har i alla fall förnyat layouten här på bloggen och förhoppningsvis så tycker ni om den. Jag kände för någon ljusare än den jag hade.

Kram på er allihopa!

7 svar to “Onsdag!”

  1. Yvonne februari 4, 2009 den 7:20 f m #

    Jag visste ju tt du skulle fixa det! 😀

  2. Belebrian februari 4, 2009 den 9:58 f m #

    Ja gud vad härligt det vore med vår

  3. sofia februari 4, 2009 den 12:17 e m #

    Väldigt fräsch blå layout, gillar den! =) Duktig att du stod emot!!!

  4. hallonpajen februari 4, 2009 den 12:28 e m #

    Ja det ser fräscht och ”vårigt” ut 😉
    Bra gjort med träningen!
    Kram

  5. Louice februari 4, 2009 den 1:20 e m #

    Ser jättefint ut. 🙂

    Bra gjort att kämpa emot den där fulingen som sitter på ena axeln mellan åt!

  6. ullis februari 5, 2009 den 1:13 e m #

    Härligt!
    Det var bra gjort av dig 🙂
    Jaa jag håller med, jag vill också ha vår nu.
    Lite lätt less på att halka omkring som bambi när jag är ute och motionerar, för hålla mig inne vill jag ju inte bara pga det men jaa våren bjuder ju på massa sol och värme och ren asfalt som bara är alldeles underbar att motionera på 😉

    KRAMAS

  7. Marie Hj. februari 5, 2009 den 9:24 e m #

    Fint du har fått det här inne =)
    Kram på dig!

Kommentera

