Äntligen fredag!

6 Feb

 

Hoppande nalle

Japp, jag vägde mig imorse och det blev hela 100 g ner! Det är ett minus och då ska min hoppande nalle fram. Jag tänkt tillbaka på veckan som gått och tycker mig ha haft kontroll och skött mig när det gäller matintaget. Men samtidigt så har jag tränat och denna vecka har jag kört rätt så hårt, typ de sista 5 minuterna har jag kört järnet för att riktigt ta slut på mig själv osv. Så om det inte visar sig på vågen så bör det inom kort visas sig i omfånget. Men jag ville inte mäta mig imorse då jag gjorde det förra veckan, jag tar det om någon vecka istället.

Igår så tränade vi igen. Eftersom alla CT:n var upptagna så blev det en liten mix igår. Först så hoppade jag på trampmaskinen och var där, sedan blev ett löpband ledigt så jag gick över dit och gick i rask takt i 25 minuter. Ni ska veta vad det hjälper att ha bra musik i öronen. Jag märkte att om det blev en lite tuffare låt så ökade även jag takten, så det var kul, måste nästan fixa lite mera  ”träningslåtar”. Efter det så provade jag äntligen roddmaskinen och jag gillade den! Den är rätt så tuff måste jag säga men jag gillade den.

Nu ropar min arbetskompis på mig, vi ska äta vår frukost så det är bäst att kila… Ha en bra fredag!

Angel

7 svar to “Äntligen fredag!”

  1. linruz februari 6, 2009 den 6:38 f m #

    Bra jobbat!!!
    Härligt att träna……det ger verkligen mersmak.
    Trevlig helg på dig. Kram kram

  2. Helena februari 6, 2009 den 7:15 f m #

    Grattis till minuset:)
    Du får ha en fortsatt trevlig fredag & helg!
    Kram

  3. Marie Hj. februari 6, 2009 den 7:47 f m #

    Alla minus är bra! Vad duktig du är, och nu har du ju kommit igång riktigt bra!
    Ha´nu en go fredag!
    Kram

  4. Malin februari 6, 2009 den 8:42 f m #

    Grattis till minuset =) Verkar som du har kommit igång med träningen ordentligt nu.

  5. Anna februari 6, 2009 den 9:32 f m #

    Lite viktnedgång är bättre än inget alls, så det är bara att fortsätt kämpa på.

    Trevlig helg
    Anna

  6. hallonpajen februari 6, 2009 den 11:58 f m #

    Bra jobbat denna veckan!
    Heja heja
    Kram

  7. Belebrian februari 6, 2009 den 12:23 e m #

    Kul med ett minus igen! Grattis!

Kommentera

