Ny vecka…igen

9 Feb

 

Blå fjärilar

Jaha, då var det en ny vecka igen. Jag har ganska mycket omkring mig just nu inom privatlivet så helgen försvann i ett nafs. Det blir nog likadant under denna vecka, så vi får se hur mycket bloggande det blir. Jag har haft en bra helg under omständigheterna och hoppas på en likadan vecka. Jag ska inte klaga det kunde ha varit värre. Nu talar jag inte precis klarspråk så ni kanske inte förstår något, men det har hänt något dåligt inom familjen som jag inte vill gå ut med på bloggen. Men det kanske kan förklara mig frånvaro ifall jag inte bloggar.

Jag kämpar annars på vidare så gott som det går under omständigheterna. Tyvärr blev det ingen promenad alls i helgen, men jag var inte sittastillande för det. Men det slank ner en tårtbit i lördags då vi firade min kära mors födelsedag, grattis en gång till mamma ;D .

Ikväll så blir det träning igen efter jobbet. Man har hört att träningen blir en vana som man inte vill vara utan till slut och jag tror börjar stämma in på mig. Jag finner att träningen är rolig just nu och vill inte vara utan den gående nalle. Haha undrar hur länge det varar? En rolig grej är att min man försökte nypa mig i rumpan i helgen men det gick inte lika bra som förr….den har blivit fastare 😀 ! Han fick inte ett lika bra grepp som tidigare..hihi.

Nu önskar jag er en riktigt bra dag!

Många kramar Angel

7 svar to “Ny vecka…igen”

  1. linruz februari 9, 2009 den 8:44 f m #

    Visst är det härligt när man längter efter träningspasen.
    kram kram

  2. Belebrian februari 9, 2009 den 9:02 f m #

    Vad roligt att du gillar träningen just nu och att det börjar bli en vana, då är det mycket lättare att komma iväg och träna. 🙂
    Kram

  3. hallonpajen februari 9, 2009 den 10:26 f m #

    Skönt att du kommit in iträningen så bra 🙂 Och att det framför allt märks 😉 Hoppas inte gubben blev allt för bisviken *L*
    Kram

  4. Yvonne februari 9, 2009 den 11:41 f m #

    haha ja alla sätt man märker det på är ju bra! 😀

  5. Helena februari 9, 2009 den 12:51 e m #

    Hej!
    Skoj att du tycker träningen är rolig!
    Hoppas du får en bra vecka!
    Kram:)

  6. sofia februari 9, 2009 den 1:50 e m #

    Roligt att du fått rutin på träningen =) Hihi, och stackars maken som får mindre rumpa att nypa i.

  7. Cornelia februari 10, 2009 den 4:07 e m #

    Beklagar det som har hänt din familj vad det nu än är, hoppas det blir bättre.
    Kram och pepp
    Cornelia

Kommentera

