Redan onsdag…

11 Feb

 

Hello Smiley

Tiden bara försvinner känner jag, det är redan onsdag. Imorgon och på fredag så kommer jag troligtvis vara ledig från jobbet för att kunna hjälpa till på det privata planet, kan kort bara berätta att min mor har blivit snabbt opererad och ska nu få komma hem, och jag tänkte vara där och hjälpa till och stötta henne. Skickar en liten vakande ängel till henne…

angel2

Annars så är det träning för mig idag, sen får vi se hur mycket jag hinner motionera. Jag kommer inte att blogga de närmsta dagarna så jag hoppas att ni tar hand om er och sköter om er hälsa, den är viktigare än vad vi tror. Oftast inser vi det då det är försent.

Många hälsningar Angel

10 svar to “Redan onsdag…”

  1. Belebrian februari 11, 2009 den 10:07 f m #

    Ta det lugnt nu och trots att du ska hjälpa till så får du försöka att ta det lite lugnt också!
    Ha det bra så hörs vi sen när du återvänder till bloggandet!

    Kram

  2. linruz februari 11, 2009 den 10:08 f m #

    Tack det samma. Hopas det ordnar sig till det bästa för din mamma.
    Sköt om dig nu. Kram kram

  3. hallonpajen februari 11, 2009 den 12:04 e m #

    Ja du så sant som det är sagt Ta nu hand om dig och även din mamma. Och så hoppas vi att det ordnar sig till det bästa för er.
    Kram

  4. Cee februari 11, 2009 den 1:55 e m #

    Tack det samma … ta väl hand om >>Er begge
    kram från Cee

  5. ullis februari 12, 2009 den 6:09 f m #

    Det är sant.
    Ta hand om din mamma och sköt om er.
    Familjen kommer alltid först.
    KRAM

  6. trollpackan februari 12, 2009 den 7:22 f m #

    Vad gulligt av dig att hjälpa din mamma!
    Kul att du är igång med träningen tycker jag, som själv gillar att träna;)

    Jag har flyttat bloggen, kom gärna in och kika!
    kramen

  7. Helena februari 12, 2009 den 8:19 f m #

    Ta hand om dig & din mamma!
    Och ha en skön dag!
    kram

  8. Anna februari 12, 2009 den 8:47 f m #

    Ha det så skönt nu när du är ledig. Allt kommer att gå bra.

    Ta hand om dig och din mamma nu

    Anna

  9. Helena februari 12, 2009 den 10:45 f m #

    Glömde!
    Du har en award att hämta hos mig!
    kramiz

  10. sofia februari 12, 2009 den 11:15 f m #

    Bästa önskningar om tillfrisknande för din mor. Skör om er!

Kommentera

