Tack allihopa!

16 Feb

 

Tack blå ros

 

Ni är såå underbara! Tack allihopa för ert underbara stöd i dessa tider som inte är så lätta. Ni är ju helt fantastiska. Min kära mor mår bra under omständigheterna. Jag har tillbringat flera dagar hos mina föräldrar och hjälpt till på alla möjliga sätt. Men ibland kan även sällskapet behövas och inte bara hjälpen, om ni förstår vad jag menar.

Annars så kan jag också meddela att i fredags så vägde jag mig och vågen visade minus 400 g, så nu har jag gått ner 2,5 kg totalt. Sakta med säkert så har det samlat ihop sig och blivit det. Vi får se om jag lyckas gå ner de sista 500 g till på fredag, men jag tvivlar då det blev lite gott i helgen pga Alla hjärtans Dag. Hoppas att ni har haft det bra förresten. Jag har inte hunnit kika på era bloggar ännu men jag lovar att jag ska. Idag så blir det ingen checklista heller för jag har massor att göra. Ville egentligen bara kika in och säga TACK till er allihopa – ni är underbara!

Kram Angel

7 svar to “Tack allihopa!”

  1. Belebrian februari 17, 2009 den 8:36 f m #

    Grattis till minus 400 g och till den totala viktminskningen! 🙂

  2. Louice februari 17, 2009 den 1:37 e m #

    Grattis till minus! 🙂
    Hoppas oxå att din mamma mår bättre + att du oxå tar hand om dej.
    Har själv sjuka (o gamla för den delen) föräldrar o vet att ibland så vill hjärnan mer än vad kroppen orkar. Försöker hjälpa dom så mkt jag kan men jag bor ju 20 mil från dom så det är inte lätt jämnt med det dåliga samvetet jag kan få då det finns saker att fixa o jag inte kan vara där.

  3. trollpackan februari 17, 2009 den 2:54 e m #

    Nej, det är inte så farligt dyrt. Jag köpte en domän på http://www.one.com och så fick jag hjälp att installera en blogg från wordpress.com av en tjej, och hon har hjälpt mig en del med resten av desigen, fast den har ju en mall som grund så att säga. Allt som allt tror jag att jag betalade 429:- för domänen, man betalar ju sedan årsvis men då tror jag att det är billigare. Tror det var en slags förstagångskostnad…tror det blir 12:-/mån sedan typ, gå in och kolla du.
    kramen

  4. titti40 februari 17, 2009 den 3:50 e m #

    Grattis till ditt minus:)
    Bra jobbat!
    kramiz

  5. jullan februari 17, 2009 den 6:02 e m #

    Hejsan jag är ute och ser om mina få internät vänner som jag försummat en hel del, jag ska bättra mig nu.
    Hoppas allt är bra med dig.
    kramen jullan

  6. sofia februari 17, 2009 den 10:29 e m #

    Jag tror du fixar det till fredag!

  7. hallonpajen februari 18, 2009 den 8:03 f m #

    grattis till ditt minus 🙂 Bra jobbat.
    Du ska se att du får ett minus nästa gång oxå 😉
    Tror på dig
    Kram

Kommentera

