Ont i halsen

18 Feb

139906q7bly01gr8

Här är det inte så bra, jag har ont i halsen och hostar. Jag hoppas verkligen att inte att det blir värre. Jag skippade träningen igår och det är tveksamt att det blir någon imorgon heller. Jag måste lyssna på kroppen eftersom det gör nästan ont i luftrören när jag hostar.

118025mwkqvqe1hz

Jag tycker det är skit måste jag säga. Jag vill inte att det ska bli värre. Jag har gått promenader, inga raska, men jag har rört mig så gott jag kan. Men jag vet att risken är stor att när jag känner mig så här nere så tröstäter jag en hel del.

125823fycs7ckgrp

Jag räknar inte med ett minus på fredag, fast jag önskar det så innerligt. Men det blir inte så, tror inte det alls.  Aptiten är det inget fel på…tyvärr!

Jag hoppas att ni mår bättre och att det går bra för er med viktkämpandet. Jag återkommer så snart jag blir bättre.

Hälsningar Angel

5 svar to “Ont i halsen”

  1. annasgodsaker februari 18, 2009 den 8:42 e m #

    Jag tor att det blir minus på fredag ialla fall. I helgen får du ta det lungt och äta mycket vitlök och vitaminer så ska du se att du kan träna nästa vecka igen.

    Anna

  2. Helena februari 18, 2009 den 10:06 e m #

    Här får du några
    Krya på dig kramar!!

  3. hallonpajen februari 19, 2009 den 8:46 f m #

    Ja usch det är inget bra alls när man blir sjuk.För som du säger det är så lätt att man börjar att små/tröst äta.
    Så jag gör som Helena jag skickar en massa krya på dig kramar 😉
    Kram

  4. sofia februari 19, 2009 den 6:21 e m #

    Krya på dig! Kram!

  5. Belebrian februari 21, 2009 den 1:09 e m #

    Krya på dig!

Kommentera

