Ny vecka = ny start!

23 Feb

Ängelihjärta

Här är jag nu igen, fortfarande sjuk och eländig. Jag hostar så att jag snart storknar. Dom där hemma är på bättringsvägen, så jag hoppas att det vänder för mig också. Det blir i alla fall ingen träning denna vecka heller, för vid lilla minsta anstränging så hostar jag så jag dör.

Jag också berätta att det blev ingen vägning i fredags. Jag orkade ärligt talat inte bry mig och det har jag inte gjort hela helgen. Jag har bara ätit och ätit, för aptit är det inget fel på trots att jag är sjuk. Satans också! Jag har väl gått uppnågot kilo på grund av detta. Så nu får det vara nog! Jag ska inte förstöra det lilla jag har lyckats gå ner. Så nu börjar jag se framåt igen, hur eländig jag än känner mig, och startar om på nytt igen.

Kramar Angel

4 svar to “Ny vecka = ny start!”

  1. Louice februari 23, 2009 den 8:42 f m #

    Pepp pepp o krya på dej! Bli frisk först, sen hänger du med tåget igen! 🙂

  2. Belebrian februari 23, 2009 den 9:24 f m #

    Ja, kör en nystart och strunta i att du ätit lite mer de senaste dagarna, sånt händer. 🙂

  3. sofia februari 23, 2009 den 3:38 e m #

    Tack för dina fina ord =) krya på dig! Kram!

  4. hallonpajen februari 23, 2009 den 11:24 e m #

    Krya på dig 🙂
    Kram

Kommentera

