Tisdag

24 Feb

Så var det redan tisdag, för mig så flyger bara dagarna iväg och jag fattar inte vad  dom tar vägen. Jag klagar inte, just nu så händer det inget speciellt så det är okej.

Visst är det skönt att dagarna har blivit ljusare? Det har dom i alla fall hos mig. Imorse när jag gick till jobbet så var det så gott som ljust och samma sak när jag gick hem igår. Underbart! Visserligen så snöade det här som aldrig förr i söndags, trodde nästan att vi skulle bli insnöade.

Igår så gick det bra med matintaget. Jag fick kämpa och stå emot ett antal gånger på kvällen för att inte ge efter suget. Det är otroligt vad fort man tar upp vanan att småäta och göra det också, men det är så svårt att låta bli att inte göra det. Igår gick bra och det ska det göra idag med!

Ha det gott!

Angel

3 svar to “Tisdag”

  1. Belebrian februari 24, 2009 den 9:06 f m #

    Ja, det där med småätandet är en förbannelse. Det är oerhört svårt att bygga upp en vana att inte småäta men så himla lätt att rasera den igen.

    Hoppas du får en trevlig dag!

    Kram

  2. Helena februari 24, 2009 den 1:00 e m #

    Ha en fin dag!
    kram

  3. anna februari 25, 2009 den 9:01 f m #

    Jag vet precis hur det är med suget. Är inne i en period då jag små äter och det blir inte bättre nu när jag går hemma med en sjuk dotter. Ska försöka att inte gå i skåpen och äta.

    Anna

Kommentera

