Var med du också!

24 Feb

gående nalle

Linruz startar en ny stegtävling, så anmäl dig du också. Tävlingen börjar nu den 27/2 och håller på en vecka framöver med eventuellt förlängning. Så nu finns det ingen anledning att skylla på allt annat. Ta fram stegräknaren, anmäl dig och gå ut och gå! Jag fick batterierna utbytta i min stegräknare idag, så den åker på imorgon igen. Jag hoppas att det var bara det som spökade med den och inget annat.

Angel

4 svar to “Var med du också!”

  1. linruz februari 24, 2009 den 2:28 e m #

    Kul vännen att du hänger på. oj oj vad vi ska stega nu…;)

  2. Belebrian februari 24, 2009 den 3:21 e m #

    Jag måste också ta mig i kragen och byta batterier någon dag. Vilken sorts stegräknare har du?

  3. sofia februari 24, 2009 den 4:19 e m #

    Aha! Vilket bra tips! =)

  4. anna februari 25, 2009 den 8:48 f m #

    Låter kul man kanske skulle vara med.

    Anna

Kommentera

