Host, host

25 Feb

Min hosta fortsätter att plåga mig och vill inte släppa taget. Jag börjar få ont i revbenen och magen av allt hostande. Det värsta är att jag hostar inte hela tiden utan det kommer i intervaller och då hostar jag så att jag knappt hinner få luft. Men jag ska inte låta detta dra ner mig, jag får visserligen inte gympa eller så för så fort jag anstränger mig lite så kommer hostan. Men jag kan gå på promenader! Jag behöver inte gå i väldans rask takt utan det viktigaste är att jag rör på mig, eller hur? Jag får försöka så får vi se. Annars är det som vanligt, jag får erkänna att igår så slank det ner en mini magnus av vit choklad (suck jag vet!) medan jag kollade på ”The Mentionist” (tror att den heter så) och den var gudomligt god men på fredag när jag väger mig så kommer jag få värsta ågrenen då det inte visar något minus. Mitt eget fel och ingen annans.

Att jag aldrig lär mig…

5 svar to “Host, host”

  1. Belebrian februari 25, 2009 den 10:10 f m #

    All motion är bra motion! Det spelar ju egentligen ingen roll om man går powerwalk eller i ett behagligt litet promenadtempo så länge man rör på sig 🙂 Jag hoppas dock din hosta ger med sig snart så du kan känna dig lite pigg och frisk!

  2. Cee februari 25, 2009 den 12:43 e m #

    Hoppas snart hostan blir bättre… och promenader är bättre än inget… krya på dig kram Cee

  3. sofia februari 25, 2009 den 1:56 e m #

    Du kanske borde kolla dig så det inte blir lunginflammation… det vore ju otur.

  4. anna februari 26, 2009 den 7:58 f m #

    Vad jobbigt att hostan aldrig vill sluta, men promenader är också bra. Hoppas att hostan slutar snart så du kan börja träna igen. Jag önskar dig lycka till med vågen i morgon.

    Krya på dig
    Anna

  5. Helena februari 26, 2009 den 8:22 f m #

    Tråkigt med en så jobbig hosta:(
    önskar dig lycka till imorgon på vågen!
    Krya på dig!
    kram

Kommentera

