Ett litet plus…

27 Feb

Resultat måttband

Ja det blev ett litet plus på vågen, hela 0,3, men det var bara väntat. Jag har ju knappt rört på mig på två veckor och bara ätit. Jag passade även på att mäta mig då det gått en hel månad sen sist och det hade inte rört sig en milimeter.  Så mina resultat är inte bra alls måste jag erkänna. Jag har endast gått ner 2,3 kg på 2 månader, det är alldeles för lite. Jag måste skärpa mig lite mera. Visst jag är den första att erkänna, detta resultat är så mycket bättre än inget alls eller det kunde ha varit så att jag hade fortsatt gå upp ännu mera. Så jag ska egentligen inte klaga utan ta mig i kragen, ge mig en spark där bak och försöka skärpa mig för bättre resultat. Det hela börjar och slutar med mig själv! Det är bara jag som kan påverka mitt resultat.

Så idag ska jag ut och gå för idag börjar stegtävlingen hos Linruz. Ni har väl anmält er? Jag hoppas det, ju fler desto roligare. Det är garanterad vinst till alla som går och redovisar resultat: bättre kondis och hälsa!

Ha nu en riktigt bra fredag!

Kram till er alla / Angel

5 svar to “Ett litet plus…”

  1. sofia februari 27, 2009 den 1:40 e m #

    et var inget dåligt pris! =) Hoppas du också har en trevlig helg! Plusse var ju intte alls stor, kan ju barha varit nåt tillfälligt =)

  2. trollpackan februari 27, 2009 den 2:42 e m #

    Bra att du har gått ner och inte upp på de här två månaderna måste du ju tänka!
    Ja, så är det ju. Motion är a och o;)
    Ha en bra fredag du också!

  3. Belebrian februari 27, 2009 den 3:22 e m #

    0,3 plus är inte så mycket, det tar du igen hur fort som helst. Visst önskar man alltid att man kan gå ner ännu mer i vikt, ännu fortare och behålla vikten men samtidigt är det viktigaste att du faktiskt tagit tag i din vikt. Hade du levt som förut under de här 2 månaderna så hade du inte gått ner de där 2,3 kg alls. Hur man än vänder och vrider på det så är det faktiskt en seger att du gått ner i vikt överhuvudtaget.

    Kramar!

  4. hallonpajen februari 27, 2009 den 10:39 e m #

    Ja ge inte upp nu bara 😦 Du har ju ändå gått ner ju dessa 2 månader,det kunde ju varit så illa att du hade gått upp en massa i stället.
    Jag hade gärna varit med på den där stegtävlingen men jag har ju inget internet så jag kan ju inte vara med att lämna in resultat varje kväll ju 😦
    Men jag önskar dig lycka till.
    Kram

  5. Lotta mars 5, 2009 den 5:46 e m #

    Ibland är det lite motigare, men huvudsaken måste ändå vara att det till slut går ner¨åt… Det har tagit lång tid att gå upp det och då måste det ta det att gå ner det också:
    Lotta

Kommentera

