Äntligen fredag igen!

6 Mar

 

Fantastic Friday

 

Ja! Äntligen fredag igen. Visst är det skönt? Gillar fredagar fast det är min vägningsdag. Denna vecka blev resultatet +/- noll kg. Jag är inte förvånad för motivationen vill inte riktigt infinna sig hos mig. Jag får vara glad att det inte blev något plus. Jag lyckas inte så bra med detta eller vad säger ni? Jag måste verkligen skärpa till mig och sluta upp med att tramsa hit och dit! Nog om detta.

Det få svaren jag fick igår om kläder och hur ni väljer dem var intressant att läsa så fortsätt gärna berätta hur ni väljer kläder och vad tänker ni på när ni väljer ut dem. Jag kan meddela att igår så hittade jag en topp som jag trivdes i och sedan ett par tunnare mörkblå jeans och en sjal som passar ihop med toppen. Det fanns mycket snyggt men jag hängde tillbaka en hel del då jag tyckte jag såg ut som en uppstoppad flodhäst i det. Sedan så handlade jag lite annat smått och gott.

Ha nu en riktigt härlig fredag och helg!

Kram Angel

5 svar to “Äntligen fredag igen!”

  1. linruz mars 6, 2009 den 8:50 f m #

    Tack det samma. Hoppas du får en mysig helg.
    Kram kram

  2. trollpackan mars 6, 2009 den 8:51 f m #

    Fredag och fredag…jag väntar på lördag eftermiddag så att jag äntligen får helg;)

    Jag går in i en affär och kollar om jag ser något snyggt!*skratt* Så gör jag;)
    kramen

  3. Belebrian mars 6, 2009 den 8:24 e m #

    Vad kul att du hittade lite kläder som passar. 🙂
    Trevlig helg!

  4. Karin mars 7, 2009 den 4:43 e m #

    Hej! Hittade din sida via en annan viktsida. Jag håller också på att gå upp och ned har verkligen problem med disciplinen. Tyvärr har ww lagt ned i vår stad, jag gick ned 14 kg via dom för några år sedan. Jag försöker följa deras väg men det var bättre när man gick dit och vägde sig tycker jag. Nåja, det är bara att kämpa vidare!!

    Att hitta kläder är inte lätt. Dom kläder jag tycker är snygga passar mig inte tycker jag. Dom stora tunikorna som finns nu ser jag ut som ett stort tält i men har ändå några stycken då dom är sköna.
    Karin

  5. sofia mars 7, 2009 den 9:03 e m #

    Ja men topp och jeans var inte illa! Hoppas du har en trevlig helg! kram!

Kommentera

