Dags att börja räkna igen!

9 Mar

 

tallrik

Jag var och kikade runt hos er alla för att få inspiration och idéer. Ni alla är så duktiga och motiverade och det är superbra. Nu ska jag också bli det för tusan! Läste att Louise ska börja räkna points igen och vet ni vad, det ska jag med! Det är som Louise säger, VV är ett verktyg som passar mig bra, den håller koll på hur mycket jag stoppar i mig och vad jag stoppar i mig. Så nu mina vänner, dags för pointsräkning igen. Jag får äta totalt 19 points om dagen så håll tummarna att jag håller mig inom mina ramar.

TACK för alla pepp som jag redan har fått, ni är underbara! Utan er hade jag gett upp för länge sedan. Många kramar ska ni ha!

Angel

7 svar to “Dags att börja räkna igen!”

  1. Louice mars 9, 2009 den 9:55 f m #

    Så roligt att kunna motivera! 🙂 Det gör att jag oxå känner att jag ska fixa detta m pointsen, hur himla trist det än känns vissa dar.

    Kram o pepp!

  2. Belebrian mars 9, 2009 den 10:26 f m #

    Vad kul att du ska börja räkna points. 🙂 Även om jag själv inte använder någon speciell metod så tror jag att det är enklare att få till en bra viktminskning om man gör det eftersom man har mer koll på vad man stoppar i sig då. Det här fixar du!

  3. sofia mars 9, 2009 den 5:35 e m #

    Jag tycker inte du ska se det som att du måste börja om från noll för att en helg gick åt fanders. Se det bara som ett misstag och fortsätt framåt! lycka till, kram!

  4. Cee mars 9, 2009 den 10:07 e m #

    Vad bra då skal jag också räkna mina points ordentligt nu… pepp och kram Cee

  5. hallonpajen mars 9, 2009 den 11:36 e m #

    Ja ge inte upp nu vännen! Du klarar detta det vet jag!
    ja jag kan bara hålla med vad det göller peppning från alla här på nätet,utan er hade det verkligen inte gått så bra.
    Ha det bra nu och kämpa på vännen
    Kram

  6. Annalee mars 10, 2009 den 7:30 f m #

    Hej! Du kommer att fixa det här galant! Det går bara man vill och det vill man ju, eller hur?? Du ska se att det ger fint resultat!
    Kram kram och massor med pepp

  7. Nenny mars 10, 2009 den 7:38 f m #

    Håller tummar och tår!! Det fixar du! Kom igen nu!!! Heja heja heja!!
    🙂

Kommentera

