Hjälp!

9 Mar

 

125823fycs7ckgrp

Jag behöver verkligen er hjälp! Nu är min motivation lika med noll, zero, nada… you name it. Hela helgen så har jag bara ätit en massa och inte haft dåligt samvete ett dugg. I lördags så blev det en hel del gott då vi hade gäster och ritkigt trevligt. Och inte nog med det…jag har inte varit ute och rört på mig. Fy fy fy! Så nu mina vänner behöver jag en hel drös med pepp. Så här kan det bara inte fortsätta. Idag är det sista dagen jag äter min antibiotika. Nästa vecka så kör jag igång med träningen, suck där får jag väl börja om från början då jag inte har rört på mig…i 3 veckor kommer det att bli. Jag som tyckte att jag märkte en skillnad och hade fått upp kondisen. Jaja , det är bara att börja om, mer kan jag inte göra.

Ha nu en go måndag.

Angel

4 svar to “Hjälp!”

  1. Helena mars 9, 2009 den 7:35 f m #

    Hej!
    Här kommer det en massa pepp från mig & västkusten!!
    Ha en fin måndag!
    kram

  2. linruz mars 9, 2009 den 8:02 f m #

    Pepp kramar från mig med. Finns här för dig med..
    Kram kram

  3. Marie Hj. mars 9, 2009 den 8:21 f m #

    Jag slänger in lite pepp oxå!
    Se inte tillbaka utan titta bara framåt nu. Ta dig i kragen och gå ut och gå en sväng. När du kommer tillbaka så har du fått ny kraft och känner dig nyttig igen. Det är precis vad jag har gjort idag. Min helg har inte varit speciellt i vv-anda om man säger så…
    Kram i massor! och du, du kommer igen, jag vet 😉

  4. Louice mars 9, 2009 den 8:27 f m #

    Slänger iväg en massa pepp! Man önskar att motivation fanns att köpa på burk…Tyvärr en färskvara men du har ju varit sjuk oxå så det gör ju sitt till.
    Pepp pepp!

Kommentera

