So far so good…

11 Mar

 

1041743f7ymtghsuv

 

Halloj allihopa,

Här kommer några ord från mig. Jag har det ganska fullt upp runt omkring mig just nu. På jobbet håller vi på att flytta så där är det mycket packning och rensning på gång. När man kommer hem så är man rätt så trött. Sedan i måndags när jag började räkna points igen så har det gått rätt så bra tycker jag. Igår slank det ner någon salt pinne som inte kom med på checklistan, men annars så har det gått bra. Jag har även varit bättre på att äta frukt. På kvällen så har jag även gjort apelsinjuice av apelsiner, jättegott.  Stegandet har också varit bra, bättre än förra veckan då jag var med i Linruz stegtävling. Mycket är för att man rör på sig mer på jobbet just nu pga flytten.

Jag försöker tänka positivt, ta en dag i taget och egentligen inte ställa allt för höga krav för att inte sabba det hela. Varje dag försöker jag klara pointsintaget, äta någon frukt som mellanmål och röra på mig så mycket jag kan. Jag tror inte det kommer visa sig så mycket på vågen nu på fredag, men kanske nästa om jag håller mig inom ramarna.

Tack även för all stöd och pepp jag får från er, det betyder enorm mycket ska ni veta. Jag hade nog gett upp det hela utan er!

Kram till er alla!

Angel

 

 

 

 

5 svar to “So far so good…”

  1. I våran lilla vrå ( C ) mars 11, 2009 den 11:43 f m #

    är nog mitt 1:a besök här… känner inte igen mig i alla fall (funderar)..nopp!

    Kämpa på
    *pepp-kram*

  2. Belebrian mars 11, 2009 den 7:12 e m #

    Vad duktig du är som börjat äta mer frukt och räknar points. Det kommer nog snart börja synas på vågen ska du se, och om inte annat så syns det garanterat om du mäter med måttband. 🙂

    Kram!

  3. Helena mars 11, 2009 den 8:55 e m #

    Kör hårt vännen!
    snart syns kämpandet på vågen!
    Ha det gott
    peppkramar från mig!

  4. Nenny mars 12, 2009 den 7:34 f m #

    Helt rätt. En dag i taget!
    Det kommer att gå bra!
    Kämpa på!
    Kram

  5. hallonpajen mars 13, 2009 den 9:09 f m #

    Heja dig! 🙂
    Kram

Kommentera

