Beklagar verkligen!

1 Apr

Jag är verkligen ledsen för att jag inte har hört av mig. Förlåt till er alla som kikar in här då och då och inte finner bloggen uppdaterad. Det händer så mycket just nu i privatlivet, mamma på sjukhuset, ta hand om gamla pappa och mycket annat. Jag är rätt så trött på kvällarna så bloggen har fått lida då energin har tagit slut. Verkligheten kräver alldeles för mycket av mig just nu, men jag återkommer så fort jag kan. Så är det när föräldrarna blir gamla, då är det dags att vi tar hand om dem.

Må så gott alla!

Angel

13 svar to “Beklagar verkligen!”

  1. hallonpajen april 1, 2009 den 2:09 e m #

    Usch ja det är verkligen inte lätt att bli gammal.
    Men jag finns kvar här tills allt lugnat ner sig och du orkar komma tillbaka 🙂
    Kram och ta hand om dig

  2. linruz april 1, 2009 den 4:40 e m #

    Tänker på dig och sanknar dig självklart.
    Finns här när du orkar och hinner igen.
    kram kram

  3. Louice april 1, 2009 den 5:13 e m #

    Känner med dej! Vet exakt hur det är detta. Men ta hand om dej o det dina i första hand. Bloggen är inte viktigast o vi finns kvar här när du orkar igen. 🙂
    Kram!

  4. Belebrian april 2, 2009 den 7:44 e m #

    Jag tänker på dig och jag hoppas att allting ordnar sig snart!
    Kram

  5. Nenny april 3, 2009 den 6:18 f m #

    Vadå… Finns det ett liv utanför internet? Vad snackar du om…. 😉

    Skämt å sido… Ta hand om dig och dina föräldrar. Det är absolut viktigast.

    Kram

  6. ullis april 8, 2009 den 5:45 e m #

    Inte ska du be om ursäkt, självklart ska du ta hand om dina föräldrar.
    Sköt om dig!

    KRAM

  7. ullis april 8, 2009 den 5:46 e m #

    Jag ser förresten att du har min gamla adress på viktbloggslänkarna.

    ULLIS det är ju jag det och nu ska det vara http://iamviktig.blogspot.com istället för ullisisonline.blogspot.com. Hänger du med? 😉

    KRAM

  8. BeaTris april 10, 2009 den 10:13 f m #

    Jag har varit dålig på att uppdatera & besöka men nu tror jag att jag hittat tillbaka lite…på nytt ställe så när du hittar tillbaka så Välkommen på ett besök, hand om dig & dfamiljen.

    Kram & Glad Påsk 🙂

  9. Leia april 19, 2009 den 6:12 e m #

    Samma här.
    Verkligheten suger ibland..

  10. lisa april 21, 2009 den 12:52 e m #

    Å hoppas det löser sig bra för er allihopa.
    Lämnar en kram till dig.

  11. trollpackan april 22, 2009 den 9:31 f m #

    Ingen fara! Bloggen finns ju kvar sen när du känner att du har tid;)
    jättekramen

  12. Marie Hj. maj 6, 2009 den 7:55 e m #

    Hoppas att du har det bra! Och kom snart tillbaka!
    Kram

  13. Louice juli 12, 2009 den 2:54 e m #

    Saknar dej o ditt bloggande! Hoppas att allt är väl med dej o de dina.
    Kom snart tebax! 🙂
    Kram!

Kommentera

