Under ombyggnad!

21 Jul

 

1481454mdec241r9h

Bloggen är under ombyggnad, håller på och fixar och donar så att jag kan komma tillbaks snart. Jag har varit borta ett bra tag och det har hänt mycket, men nu känner jag att lusten att blogga börjar komma tillbaka.

På återseende….

Angel

4 svar to “Under ombyggnad!”

  1. Louice juli 21, 2009 den 8:58 e m #

    Åh vad spännande! Är du på gång snart igen månne…? Kul! 🙂

  2. Marie Hj. juli 22, 2009 den 5:44 e m #

    ÅH! Vad kul att du kommer tillbaka! Så nu måste du skynda dig =)
    KRAM!

  3. Belebrian augusti 9, 2009 den 3:43 e m #

    Härligt att du börjar komma tillbaka! Väntar på fler uppdateringar!

  4. hallonpajen augusti 19, 2009 den 6:38 f m #

    Åh Hej vännen!
    Har du börjat lite smått att blogga igen? Vad glad jag blir 😀
    Hoppas du snart är tillbaka nu då.
    Jag har bytt blogg men du får den nya adressen här nu när jag skriver under.
    Många kramar
    Hallonpajen/Millis

    http://www.millisvikt.blogspot.com

Kommentera

