Rapport dag 3

27 Aug

1038621yv64mh2h7b

Så var det redan torsdag! Dagarna har verkligen gått fort för mig denna vecka och det är jag på sätt och vis tacksam för. Då hinner jag inte tänka så mycket och känna efter. Igår så kom jag beklagande bara upp strax över 10.000 steg och därmed nådde jag inte det mål jag hade satt upp. Men det var igår det. Idag ska jag ut och gå igen efter jobbet, vädret ser ut och bli fint, så jag ska gå och kompensera även för igår.

Matmässigt så blev det rätt så okej igår. Det blev pasta till lunch med kassler och det kändes lite maffigt efter två dagars lunch med bara sallad och kyckling. Idag har jag med mig en rester igen från frysen (jag håller på och rensar så att jag kan sedan bestämma allt själv). Jag kommer nog att föredra att en lätt lunch med bara sallad och någon köttbit/fågel till eller värmande soppa när hösten slår till. För att sedan kunna äta en lite bättre middag. Då jag har två skolbarn där hemma så blir det alltid lagad middag, så för att vi ska kunna njuta av middagen tillsammans så äter jag en lättare lunch.

Imorgon är det fredag och för mig innebär det vägningsdags. Jag har inte bestämt mig om jag ska väga mig varje vecka eller om jag ska ta det varannan vecka, men imorgon blir det i alla fall av.

Nu ska jag kika hur det gått för er. Ha en bra dag!

Angel

5 svar to “Rapport dag 3”

  1. Louice augusti 27, 2009 den 7:32 f m #

    Härligt att det går så bra för dej! 🙂

  2. Anna augusti 27, 2009 den 10:55 f m #

    Tänk inte så 10 000 steg är bättre än inga steg alls det gäller att tänka samma där huvudsaken att du rör på dig varje dag. Men jag vet det är lätt att stirra sig blind på stegräknaren att man ska ha så många steg som möjligt jag är likadan själv.

    Anna

  3. camilla augusti 27, 2009 den 5:05 e m #

    Ja här går det bra ser jag 🙂 Härligt!
    Lycka till i morgon nu då.Jag har oxå vägdag i morron,men jag är rädd att det inte blir så bra 😦 Men men nya tag i så fall 😉

    Kram

  4. Lotta augusti 27, 2009 den 7:40 e m #

    Lycka till med vägningen!
    Lotta

  5. Nenny augusti 28, 2009 den 5:46 f m #

    Vad kul att du är igång igen!
    Nu kämpar vi vidare!

    Kram

    Ps. Xboxarna har nog en åkomma som stavas M.i.c.r.o.s.o.f.t… 😉

Kommentera

